من همراهتم! حال خوب را با مشاوره از ما تجربه کن

چه زمانی به لایف کوچ نیاز داریم و لایف کوچ چگونه ما را به رویاهایمان می رساند؟

لایف-کوچ
چه زمانی به لایف کوچ نیاز داریم

سال‌هاست که افراد موفق از راهنمایی‌ و مشاوره‌ی لایف کوچ‌ها بهره می‌برند و با این‌حال هنوز بسیاری از افراد در مراجعه به لایف کوچ تردید دارند. لایف کوچ می‌تواند به شما کمک کند تا هدف خود را در زندگی پیدا کنید و از آن مهم‌تر شیوه‌ی رسیدن به هدف را به شما نشان دهد. بسیاری بر این باورند که بدون کمک گرفتن از دیگران می‌توانند به همه جا برسند، ولی می‌دانیم که همیشه کمک داشتن در کارها بسیار مفید است و چه بهتر که برای رسیدن به هدف از یک مربی متخصص و مجرب کمک بگیریم.

در ادامه‌ی این مطلب از بلاگ همراهتم به نشانه‌های نیاز به لایف کوچ و کمک‌هایی که لایف کوچ به فرد می‌کند، می‌پردازیم.

نشانه‌ های نیاز به لایف کوچ چیست؟

نیاز-به-لایف-کوچ

هنگامی که احساس سردرگمی دارید

یکی از تخصص‌های لایف کوچ کمک به فرد در هنگام سردرگمی و گم‌گشتگی است. اگر به‌درستی خود را نمی‌شناسید یا نمی‌دانید که در زندگی چه می‌خواهید، بهتر است برای شروع سفری جدید در زندگی به لایف کوچ مراجعه کنید.

هنگامی که به توانایی‌هایتان شک دارید

اگر به توانایی خود شک داشته باشید با کمک لایف کوچ می‌توانید به دیدی شفاف‌تر از خودتان برسید. در بسیاری از شرایط به‌صورت دقیق می‌دانیم که چه می‌خواهیم، ولی جهان اطراف و «بایدهای» فراوانی که احتمالا هر روز سر راه‌مان سبز می‌شود، سردرگم‌مان می‌کند. لایف کوچ می‌تواند کمک‌مان کند که رویاهای خود را باز بشناسیم و راه رسیدن به آنها را پیدا کنیم.

وقتی رویایی در سر داریم، ولی نقشه‌ای برای رسیدن به آن نداریم

گاهی پیش می‌آید که هدف یا رویایی در سر داریم، ولی نمی‌دانیم چطور به آن برسیم. کار لایف کوچ آن است که شما را در مسیر ترسیم نقشه‌ی راه برای رسیدن به هدف راهنمایی کند تا به مقصدی که می‌خواهید برسید. بسیاری از ایده‌های بزرگ به دلیل فقدان سازماندهی و شفافیتِ مسیر به هدر می‌روند؛ ایده‌هایی که ممکن است بتوانند جهان ما را متحول کنند و آن را به‌جایی بهتر برای زندگی تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید:   راهکارهایی برای موفقیت؛ چطور به موفقیت برسیم؟

وقتی می‌خواهید حرفه‌ی خود را تغییر دهید

تغییر-حرفه

اگر می‌خواهید شغل روزانه‌ی خود را عوض کنید و کسب و کاری تازه به راه بیندازید یا وارد شاخه‌ای جدید شوید، راهنمایی‌های حرفه‌ای لایف کوچ اعتماد به نفس و اطمینان لازم را برای پرش به شاخه‌ی دیگر به شما می‌دهد.

وقتی می‌خواهید سلامت خود را بهبود ببخشید

اگر سلامت شما به توجه یا بازسازی نیاز دارد، می‌توانید کوچ سلامت استخدام کنید. کوچ سلامت به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ی غذایی بریزید و بدانید چه غذاهایی به بدن شما سود می‌رساند و چه غذاهایی به آن آسیب می‌زند. اگر می‌خواهید به سرعت بدنی سرحال داشته باشید، بهترین راه آن است که این کار را به تنهایی انجام ندهید.

وقتی دچار حواس‌پرتی و فراموشی می‌شوید

اگر مدام کارهایی را که باید بکنید فراموش می‌کنید؛ به عنوان مثال فراموش می‌کنید که زباله را بیرون بگذارید یا ماشین لباسشویی را خالی کنید، می‌توانید با کمک لایف کوچ مسئولیت‌پذیر و دقیق شوید تا حواس‌تان به کارهای کوچکی که شما را در مسیر رسیدن به آرزوهایتان قرار می‌دهد، باشد.

وقتی کارها را نیمه‌کاره رها می‌کنید

اگر به کسی نیاز دارید که به شما برای مسئولیت‌پذیری بیشتر کمک کند، می‌توانید برای تقویت اراده‌ی خود از لایف کوچ آنلاین هم کمک بگیرید. اگر اغلب اوقات کارها و وظایف خود را نیمه‌کاره رها می‌کنید یا آنها را به درستی به انجام نمی‌رسانید به کسی نیاز دارید که یادتان بیندازد که کارهایتان را به پایان برسانید و انگیزه‌ی شما را حفظ کند.

وقتی کارها را به تعویق می‌اندازید

تعویق-انداختن-کارها

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کارهای امروز را به فردا موکول می‌کنید، هرگز به جایگاهی که می‌خواهید نمی‌رسید. برای رسیدن به اهداف‌تان به نظم و عمل نیاز دارید. باید کارها را سر وقت به انجام برسانید. لایف کوچ می‌تواند کمک‌تان کند که الگوی رفتاری خود را تغییر دهید و عادت به تعویق انداختن کارها را از خود دور کنید.

بیشتر بخوانید:   سه‌گانه تاریک روان‌پریشی، خودشیفتگی و ماکیاولیسم

وقت زیادی برای از دست دادن ندارید

آیا این روزها کسی وقت اضافه دارد؟ حقیقت این است که زمان به سرعت به‌پیش می‌رود و سر همه شلوغ است. تلف کردن وقت و دور خود چرخیدن در راه رسیدن به اهداف، زمان ارزشمند و محدودی که در دست داریم را به هدر خواهد داد. لایف کوچ به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به راه‌حل مشکلات‌تان برسید و شما را با برنامه و در مسیر پیشرفت نگه می‌دارد تا با حداکثر سرعت ممکن به سوی مقصد بروید.

وقتی باید پول بیشتری در بیاورید

مشکل رایج بیشتر مردم آن است که بیشتر اوقات با کمبود پول دست به گریبان‌اند. وقتی همواره محتاج آب‌باریکه‌ی درآمد حاصل از شغل روزمره‌تان هستید، نمی‌توانید به راحتی شغل رویایی خود را پیدا کنید. به‌هرحال لایف کوچ به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید راهی برای درآمد بهتر و پس‌انداز کردن پول برای رسیدن به شغل محبوب‌تان پیدا کنید. کوچ می‌تواند راه دستیابی به منابع مالی بهتر را به شما نشان دهد و دید لازم برای حرکت کردن به سوی مقصدی پرسودتر و پرارزش‌تر را به شما بدهد.

وقتی مستعد استرس هستید

استرس

اگر به‌راحتی استرس می‌گیرید یا کلافه می‌شوید، اصرار داشتن به روی پای خود ایستادن و حمایت نگرفتن از دیگران، فقط سطح تنش و اضطراب شما را بالاتر می‌برد. با استخدام لایف کوچ انرژی بسیاری را ذخیره می‌کنید و از استرس و از پا در آوردن خود جلوگیری خواهید کرد. لایف کوچ علاوه بر روشن کردن مسیر رسیدن به مقصد، شیوه‌ی آرامش گرفتن و تمرین مواجهه‌ی صحیح با استرس را به شما می‌آموزد.

اگر اعتماد به نفس‌تان پایین است

از بهترین فواید کار با لایف کوچ بهبود اعتماد به نفس است. لایف کوچ در زمینه‌ی «ابراز وجود» با شما کار می‌کند و حامی شما در خطر کردن و بهبود بخشیدن به زندگی‌تان است و کمک‌تان می‌کند تا به رویاهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید. لایف کوچ به شما نشان می‌دهد که شما هم به اندازه‌ی همه‌ی افراد موفق، ارزشمند و توانایید و در کنارتان می‌ماند تا تجربه کسب کنید و به خود باور پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   با کودک غمگین خود چطور برخورد کنم؟

جمع بندی

اگر مواردی که در بالا گفتیم آشنا به نظر می‌رسد؛ شاید وقت آن رسیده باشد که به فکر استخدام لایف کوچ باشید. بسیاری از افراد موفق در کره زمین در دوره‌ای از زندگی‌شان لایف کوچ داشته‌اند و بسیاری نیز همچنان از کمک و حمایت و مشاوره‌ی حرفه‌ای آنها بهره می‌برند. خدمات لایف کوچ به شما سود می‌رساند و به‌طور قطع کمک‌تان خواهد کرد تا زودتر به جایگاه مورد نظرتان برسید. لایف کوچ مرشد است و به رشد شما کمک می‌کند.

اگر لایف کوچ‌تان شما را سر وجد می‌آورد و چشم شما را به روی اهداف پیش رو باز می‌کند، مسافت فراوانی از راه را رفته‌اید. انگیزه و اراده بخش دشوار مسیر پیشرفت را هموار می‌کند. مسیر هزار فرسنگی با گام نخست آغاز می‌شود. لایف کوچ، بلد راه و راهنما و حامی شما در مسیر رسیدن به رویاهایتان است. اما یادتان باشد که در انتخاب لایف کوچ دقت کنید و فردی متخصص و دلسوز و با تجربه را انتخاب کنید؛ کسی که شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان سر شوق می‌آورد.