من همراهتم! حال خوب را با مشاوره از ما تجربه کن

۱۷ تا از زیباترین ترندهایی که از مد نمی‌افتند

ترندهایی که از مد نمی افتد
زیباترین ترندهایی که از مد نمی‌افتند

ترندهایی که از مد نمی‌افتند، همیشه محبوب می‌مانند. پس اگر کمدتان را از لباس‌هایی پر کنید که برای دهه‌ها پرطرفدار مانده‌اند و روی زیباترین ترندهایی که از مد نمی‌افتند، سرمایه‌گذاری کنید، همیشه خوش‌پوش به‌نظر می‌رسید. در این نوشته از «همراهتم» از زیباترین ترندها برای‌تان گفته‌ایم و به ۱۷ تا از ترندهای همیشه محبوب اشاره کرده‌ایم.

زیباترین ترندهایی که از مد نمی‌افتند

۱. پالت رنگی خنثا

رنگ‌های نود و پالت رنگ‌های خنثا یکی از ترندهای بدون تاریخ مصرف، به‌شمار می‌روند و از یک تفکر سرچشمه می‌گیرند. سادگی صدای بلندی دارد و خوب خودش را نشان می‌دهد. هزاران سایه‌ی رنگ خنثا وجود دارد که از خاکستری تا صورتی در آن دیده می‌شود. یک جفت کفش پاشنه بلند به رنگ نود، یک تاپ تابستانی هلویی، یا شلوار خاکستری همیشه به کارتان می‌آید.

۲. لباس‌های گل‌دار

لباس‌های گل‌دار

کدام ترند مانند لباس‌های گلدار دهه‌ها دوام آورده؟ از شلوار گل‌دار تا پیراهن‌های تابستانی و تی‌شرت، سال‌هاست که لباس‌های گل‌دار پوشیده می‌شوند. خوبی این ترند، سازگاری آن با مد مدرن و لباس‌های مد روز است.

۳. جین آبی

تصور این‌که زندگی پیش از شلوار جین آبی چه شکلی بوده، کار راحتی نیست! بدون شک جین آبی یکی از ترندهایی که از مد نمی‌افتند، به‌شمار می‌رود. می‌توانید شلوار جین جذب را با بلوز حریر و کفش پاشنه بلند ست کنید و روز بعد آن را با تی‌شرت محبوب و کفش باله‌ی تخت بپوشید. در هر دو حالت بسیار جذاب و به‌روز به‌نظر خواهید رسید.

۴. پیراهن مشکی کوتاه

گزینه‌ای که هر خانمی‌ را لاغرتر و شیک جلوه می‌دهد، چیزی نیست مگر یک پیراهن مینی مشکی.  این لباس برای همه‌ي فصل‌ها و بیشتر موقعیت‌ها مناسب و برازنده دیده می‌شود. می‌تواند تنگ یا گشاد، مجلسی یا اسپورت باشد. کافی‌ست اکسسوری متفاوتی انتخاب کنید تا با استایلی کاملا متفاوت ظاهر شوید.

بیشتر بخوانید:   یافتن سعادت در زندگی

۵. کت بلیزر

کت بلیزر

کت بلیزر یکی از زیباترین ترندها و کاربردی‌ترین تکه‌های کمد به‌حساب می‌آید. می‌توانید بی‌نهایت لباس را با کت بلیزر ست کنید. پیراهن یا بلوز دامن در کنار یک بلیزر بسیار جذاب خواهد شد. همچنین بلوز و شلوار پارچه‌ای یا جین همراه با کت بلیزر کاملا شیک و زیبا جلوه می‌کند.

۶. تی‌شرت ساده

شلوار جین، دامن،‌ لگ، هر چه به تن کنید، با تی‌شرت ساده به‌راحتی ست می‌شود. تی‌شرت ساده‌ی کلاسیک به‌ویژه به رنگ سفید، واقعا از ترندهایی‌ست که از مد نمی‌افتند. با عوض کردن زیورآلات، انتخاب عینک آفتابی یا تغییر کیف و کفش، می‌توانید بارها همان تی‌شرت را بپوشید و در جمع بدرخشید.

۷. بلوز یقه‌دار یا شومیز

به ترند ساده و جهانی علاقه دارید؟ بلوز یقه‌دار انتخاب کنید و همیشه روی مد به‌نظر برسید.  بلوز یقه‌دار را می‌توانید زیر کت، بلیزر، مانتو یا ژاکت بپوشید و آن را با شلوار کتان یا جین ست کنید. ترکیب بلوز یقه‌ مردانه‌ی سفید و جین آبی از زیباترین ترندهای ماندگار است.

۸. زیورآلات مینیمال

زیورآلات مینیمال

دنبال راهی برای رسیدن به استایل کلاسیک و بدون تاریخ مصرف هستید؟ انتخاب زیورآلات مینیمال با طرح‌ها و خط‌های ساده کمک می‌کند همیشه شیک و کلاسیک به‌نظر برسید. یک آویز گردن‌بند کوچک و ظریف هم برای محیط کاری مناسب است و هم در مهمانی مناسب زیباست.

۹. عینک آفتابی بزرگ

می‌خواهید چشم‌های خسته‌ی خود را پنهان کنید؟ فرصت میک‌آپ نداشته‌اید؟ بهترین کار به چشم زدن یک عینک بزرگ آفتابی‌ست. این مدل‌ عینک‌ها را در فیلم‌های خیلی قدیمی می‌بینیم و همچنان از زیباترین ترندها و جذاب‌ترین اکسسوری‌ها به‌شمار می‌آیند.

۱۰. کفش آکسفورد مردانه

کفش آکسفورد مردانه

یک جفت کفش مردانه مدل آکسفورد همان چیزی‌ست که همیشه شیک و قشنگ جلوه می‌کند. اگر قرار است تنها یک جفت کفش داشته باشید، روی مدل آکسفورد حساب باز کنید. کفشی بخرید که کاملا اندازه و راحت باشد. آن وقت است که برای رفتن به سر کار، دورهمی دوستانه یا شام رسمی در رستوران، یک کفش عالی و کاربردی دارید.

بیشتر بخوانید:   رنگ سال 1402 را می شناسید؟

۱۱. کفش مشکی زنانه

کفش (Pumps) نوعی کفش زنانه است که رویه‌ی کوتاه و جمع‌وجوری دارد و پشت‌بسته است. این کفش می‌تواند پاشنه‌ی کوتاه یا بلند داشته باشد. یک جفت کفش مشکی ساده‌ی پاشنه‌دار می‌تواند نجات‌دهنده باشد. برای مناسبت‌های مختلف مناسب است و هرگز از مد نمی‌افتد.

۱۲. ساعت مچی آنالوگ

ساعت آنالوگ کلاسیک سال‌هاست شیک و محبوب باقی مانده. مهم نیست این ساعت را از چه برندی انتخاب کنید؛ کافی‌ست باکیفیت، ساده و قشنگ باشد. اگر نوه‌ی شما هم عکس‌تان را تماشا کند، استایل‌تان را مدرن و جذاب می‌بیند.

۱۳. کفش سفید اسپورت

کفش سفید اسپورت

هر جا سخن از زیباترین ترندها باشد، پای کفش اسپورت سفید هم به‌میان می‌آید. این کفش همیشه ترند به‌حساب می‌آید و با هر نوع لباسی از اسپورت و کلاسیک سازگار است. اسنیکرز سفید نرم و راحت، وجودش در کمد غنیمت است. با جین، بارانی، کتان و بیشتر لباس‌ها خوب ست می‌شود.

۱۴. کت و شلوار راه‌راه

کت‌وشلوار راه‌راه یکی از زیباترین ترندهای کلاسیک به‌شمار می‌رود که همیشه زیباست. نکته‌ی مهم این است حس‌وحال گنگستر دهه‌ی ۳۰ میلادی یا رییس بانک در فیلم‌های دهه‌‌ی ۱۹۸۰ را نداشته باشد. یک دست کت و شلوار با برش مدرن و ساده که از پارچه‌‌ای با راه‌های ظریف تهیه شده، واقعا تاریخ مصرف ندارد.

۱۵. طرح پوست حیوانات

طرح پوست حیوانات

طرح پوست حیوانات که معروف‌ترین آنها پارچه‌ی پلنگی به‌حساب می‌آید، از قد‌یمی‌ترین ترندهای مد هستند. طرح ماری، پوست گاوی، گورخری یا ببری هم میان پارچه‌هایی هستند که قدمت طولانی در صنعت مد دارند.

۱۶. ترنچ کت

ترنچ کت یا بارانی از آن کلاسیک‌های جذاب است. همفری بوگارت در ۱۹۴۲ با بارانی در فیلم کازابلانکا ظاهر شد. سال‌ها بعد در ۱۹۶۱ تصویر ادری هپبورن در بارانی ماندگار شد و در ۱۹۹۹ کیانو ریوز در فیلم معروف ماتریکس بارانی‌پوش شد. می‌بینید که ترنچ کت یکی از زیباترین ترندهاست که همچنان در مجموعه‌های برند بربری (Burberry) می‌درخشد. پس با خیال آسوده می‌توانید روی خرید یک دست بارانی برای شیک‌پوشی حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ تا از پرفروش ترین برندهای روز در دنیا

۱۷. بلوز یقه اسکی

بلوز یقه اسکی

نکند تصور کنید فقط هنرمندان قرن بیستمی بلوز یقه اسکی می‌پوشیدند. این استایل دهه‌هاست که طرفداران خود را حفظ کرده. اگر طراح مد معروف، رالف لورن (Ralph Lauren)، در ۷۹ سالگی دست از سر یقه‌اسکی‌هایش برنداشته، شما هم می‌توانید به‌عنوان یکی از زیباترین ترندها آن را وارد کمد خود کنید.

سخن پایانی

در کمد شما ۲ دسته لباس پیدا می‌شود؛ یکی لباس‌های مناسب فصل و دوم کلاسیک‌ها. هر دو دسته ضروری هستند، ولی بهتر است تمرکز را روی گروه دوم بگذارید، یعنی ترندهایی که از مد نمی‌افتند. می‌توانید بارها این لباس‌ها را به تن کنید، با اکسسوری‌ها و استایل‌‌های مختلف ست کنید و با اطمینان روی آنها حساب کنید.